Aanvraag Support

 

INTELEC Systems BV INTELEC Software
K.v.K. Den Bosch 160.58849
Loopkantstraat 25 5405 AC
Uden Holland
Telefoon +31 (0)413 260685 
E-mail algemeen intelec@intelec.nl
E-mail sales sales@intelec.nl
E-mail support support@intelec.nl

 

Alle support aanvragen dienen per E-mail verstuurd te worden naar support@intelec.nl. Op deze wijze kunnen de aanvragen intern gedelegeerd worden en kan het support-team efficienter met uw aanvragen omgaan. Doorgaans kunt u binnen 4 tot 24 uur een reactie op uw aanvraag ontvangen. De helpdesk kunt u voor urgente problemen telefonisch bereiken gedurende werkdagen in de ochtend van 9.00 tot 12.00u.

Indien u vragen of twijfels heeft over de juistheid van de rekenresultaten, dient u de aanvraag te voorzien van de benodigde bijlagen : de betreffende berekening(en) (in pdf-formaat) en/of alle (project) bestanden (zie Help:backup/zip). Tevens verwachten wij een duidelijke omschrijving van het probleem. In geval van netwerkproblemen met de keylock(s) dienen exact de wijzigingen in het netwerk te worden aangegeven.

Support of Engineering ?

Wanneer u een aanvraag indiend voor het maken of controleren van 1 of meerdere berekeningen, dan wordt deze als engineerings-aanvraag behandeld. Een aanvraag betreffende 1 of meerdere berekeningen, welke geen bijlagen bevat (zoals hierboven beschreven), wordt tevens als engineerings-aanvraag behandeld.

 

 

Aanvraag Support voor :

     
Bedrijfsnaam
T.a.v.
Plaats
Telefoon
Faxnummer
E-Mail adres      
Type onderstaande code over (Let op: hoofdletter gevoelig)

 

omschrijving van de Support aanvraag : 

Opmerking : indien u vragen of twijfels heeft over de juistheid van de rekenresultaten dient u tevens de betreffende berekening(en) (in pdf-formaat) en/of de bestanden (zie Help:back-up) te E-mailen.

Na het versturen van deze aanvraag wordt deze z.s.m. aan u bevestigd. Indien u binnen 8 uur nog geen bevestiging heeft ontvangen, wilt u dan contact opnemen met INTELEC (tel:0413-260685)


sales@intelec.nl